مرحبا بكم في منتديات Games Lord
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جيمزلورد تتمنى لكم اطيب اللحضات و افضلها

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
momia
عضو متطور
عضو متطور

ذكر
نقاط التمييز : 10
نشاط العضو :
حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Left_bar_bleue0 / 1000 / 100حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Right_bar_bleue

حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Empty
مُساهمةموضوع: حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه   حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2008 1:12 am

هاي يا احلي بنات
المرة دي بقي خلي الشباب بعيييييييييييييييد
انا كتبت الموضوع دة في القسم الاخر حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Shiny طبعا فاهميني بس قعدت كدة افكر و لقيت ان البنت هي اللي بتبقي مظلومة اكتر لانه بيبقي صعب عليها اوي
كلام مبهم؟؟؟؟؟ حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Unsure معلش دلوقتي تفهموني
موضوعي عبارة عن سؤال بتساليه لنفسك او لصاحبتك لما تتحطي في موقف من المواقف دي
و السؤال هو :اعمل ايه ؟؟؟؟
و اقولكم بقي لمحة من المواقف اللي اقصدها

1- عارفة الولد دة .... دة معايا في كورس ......( او طبعا درس ..... حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Shiny ) و حاسة انه معجب بيا و خايف يكلمني و انا برضو بصراحة معجبة بيه حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Sad .... ايه رايك اعمل ايه ؟؟؟؟

2- الولد دة جاري علي فكرة بس دة حتي مش بيقولي السلام بس يعني هو لذيذ و مؤدب و انا معجبة بيه حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Cry .....مش عارفة بقي اعمل ايه ؟؟؟؟

3- دة معايا في الكلية علي فكرة ( طب ما تروحي تكلميه ) ايه ؟؟ انا اللي اروح اكلمه دة بيكلم كل البنات تقريبا و يجي لحد عندي مفيش حتي صباح الخير بس بيني و بينك الواد مووووووووز حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Shiny
و انا حاموت و اكلمه حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Sad ..... ماتقوليلي بقي اعمل ايه ؟؟؟؟

4- غريبة اوي (هي ايه دي اللي غريبة ؟؟) شايفة الولد دة دي تالت مرة اشوفه صدفة و انا و هو نعد نبص لبعض كدة من غير اي حركة منه او مني ، شكله محرج يجي يكلمني ،ايه رايك اكلمه انا حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Blink .....طب بس اعمل ايه ؟؟؟؟

اعتقد كدة الكلام بقي واضح و السؤال
عمرك كنتي في موقف زي دة ؟؟
طب اتصرفتي ازاي ؟؟
لا ؟ خلاص تخيلي نفسك في الموقف دة و قولي حتعملي ايه ؟؟
طبعا انا متوقع ان كل الردود تبقي : لا طبعا مش حكلمه
طب حتلفتي نظره ازاي ؟؟

و زي ما قولت عند الشباب اقول برضو
المطلوب : اجابات وافية و شاملة و بالتفصيل الممل
ووووووووو ولا حاجة مستني الردور

المدير
المـديـر العـــام
المدير

احترامك لقوانين المنتدى : حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه 630815437
نشاط العضو :
حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Left_bar_bleue83 / 10083 / 100حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Right_bar_bleue

الدولة : حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Male_m12
الهواية : حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Unknow11

حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه   حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه Icon_minitimeالأحد أكتوبر 26, 2008 12:57 am

مشكور اخي كلام حلو
https://gameslord.yoo7.com

حتعملي ايه لماااااااا.......... ؟؟؟؟؟, سؤال يطرح نفسه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-